onsdag 26. mai 2010

Hare hopp! Hare løp!



I pinsen lyktes Belle med å jage haren som bor under hytten. Hun skulle en liten tur og tisse, og gikk litt overfor hytten som hun pleier. Hun kom tilbake mot meg som et olja lyn, men bråsnur og begynner å jobbe i et hull i kanten av en stor tue. Vi hører grynt og knurr, og skjønner at her må vi gripe inn. Jeg går bort og tar henne med meg. Hun er meget fornøyd og halen går i ett. Da hører vi noe som rasler, og der stikker haren! Utrolig stas da, med lille Belle på harejakt! Jeg tror nok stakkars haren flyttet ut etter dette.
Belle har også hatt sitt første bad i pinsen, og det var nesten gøyere enn å jage hare. At vannet var kaldt gjorde ingenting, for man kunne hoppe og løpe, bite og rulle som gal i det! Det var kjempegøy! Etterpå kunne man jammen meg rulle rundt i sanden også! Da ble man så fin....eh...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Belle ca 1/2 år gammel

Belle ca 1/2 år gammel